Zagranica

Vodafone angażuje się w promocję nowej płyty Madonny

Firma telekomunikacyjna Vodafone oraz wytwórnia muzyczna Warner Music International podpisały porozumienie w sprawie realizacji wspólnych projektów promocyjnych wspierających sprzedaż najnowszej...

Firma telekomunikacyjna Vodafone oraz wytwórnia muzyczna Warner Music International podpisały porozumienie w sprawie realizacji wspólnych projektów promocyjnych wspierających sprzedaż najnowszej płyty Madonny pt. “Hard Candy”. Przed jej debiutem rynkowym Vodafone wprowadzi do sprzedaży ekskluzywny kontent mobilny pochodzący z nowego albumu artystki. Pierwszy singiel z tej płyty (piosenka “4 minutes”) już jest dostępna dla abonentów w Hiszpanii, Portugalii, Belgii i Niemczech. John Reid, wiceprezes Warner Music International, uważa, że jest to innowacyjny pomysł na dotarcie do milionów fanów Madonny na całym świecie. Dodaje jednocześnie, że w ten sposób Vodafone w naturalny sposób kreuje wartość dodaną dla swoich klientów. (“BrandRepublic”)