Kraj

Discovery Networks uruchamia kanał Discovery World i przeprowadza rebranding Discovery Science

Discovery Networks w regionie Europy Środkowej poinformowało dzisiaj o zmianach w portfolio kanałów. Obejmują one rebranding kanału Discovery Science (z...

Discovery Networks w regionie Europy Środkowej poinformowało dzisiaj o zmianach w portfolio kanałów. Obejmują one rebranding kanału Discovery Science (z 1 kwietnia) oraz premierę kanału Discovery World, który od 18 kwietnia br. zastąpi nadawany obecnie Discovery Civilisation. Zmiany przeprowadzone zostaną równolegle w Polsce, Rumunii i na Węgrzech.

– Mamy ambitne plany pozyskiwania coraz szerszej widowni na każdym z kanałów z portfolio Discovery Networks – powiedziała Katarzyna Kieli, senior vice president i country manager CE Discovery Networks EMEA. Discovery Science kierowane będzie przede wszystkim do widowni męskiej zainteresowanej technologią i tematyką naukową.

Discovery World to oferta dla widza dojrzałego, który lubi tradycyjne formy dokumentalne.

Discovery Science otrzyma nowe logo, nową oprawę antenową oraz odświeżony i wzbogacony układ ramowy programu.

Discovery World będzie nadal emitować najlepsze programy z zasobów Discovery Civilisation. W ofercie oprócz serii o tematyce historycznej pojawią się także programy poświęcone kryminalistyce, inżynierii oraz motoryzacji. – Dotychczas skupialiśmy naszą uwagę i komunikację głównie wokół Discovery Channel. Mimo iż nadal jest to wiodąca marka w naszej ofercie, od teraz w zdecydowanie większym stopniu koncentrujemy się na całym portfolio. Dzięki dobrze upozycjonowanemu, bogatemu portfolio jesteśmy w stanie w pełni efektywnie odpowiadać na potrzeby naszych klientów, partnerów biznesowych oraz widzów – powiedziała Katarzyna Kieli. Discovery Networks oferuje pięć kanałów w regionie Europy Środkowej: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science i Travel & Living. Dodatkowo w Polsce dostępne są również kanały Discovery HD oraz Discovery Historia, realizowany we współpracy z TVN. (PM)