Kraj

Carrefour będzie oferował telefonię komórkową pod marką Carrefour MoVa

Według niepotwierdzonych informacji, jakie pojawiły się w serwisie Wikipedia.pl, Carrefour Polska będzie sprzedawał usługi telefonii komórkowej (wyłącznie pre-paid) pod marką...

Według niepotwierdzonych informacji, jakie pojawiły się w serwisie Wikipedia.pl, Carrefour Polska będzie sprzedawał usługi telefonii komórkowej (wyłącznie pre-paid) pod marką Carrefour MoVa. Projekt ma ruszyć 9 kwietnia.

Zestawy startowe Carrefour MoVa (z telefonami i bez nich) będą dostępne w sklepach Carrefour, oferta ma być połączona z programem lojalnościowym Rodziynka (posiadacze kart Rodziynka będą mogli wymieniać zgromadzone punkty na darmowe minuty na rozmowy wewnątrz sieci oraz telefony stacjonarne).

Minuta połączenia do wszystkich sieci krajowych będzie kosztować 49 gr, a SMS – 20 gr. Doładowania konta mają kosztować 10, 25, 50 i 100 zł. W piątek nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami działu komunikacji zewnętrznej Carrefour Polska.

Domena internetowa Carrefourmova.pl została zarejestrowana w październiku ub.r. (właścicielem jest francuska centrala Carrefour). Carrefour Polska reklamowo współpracował ostatnio z Saatchi & Saatchi, Focus Advertising oraz domem mediowym MPG.

Sieć Carrefour MoVa ma korzystać z infrastruktury Polkomtela – przedstawiciele operatora nie komentują tych informacji.

Carrefour ma w Polsce 345 sklepów (75 hipermarketów, 270 supermarketów i 39 stacji benzynowych) – w tym roku planuje otwarcie 6 hipermarketów, 10 supermarketów i co najmniej 20 sklepów Carrefour 5 minut. W ub.r. Carrefour Polska miał 7,3 mld zł obrotów (w 2006 r. – 5,2 mld zł, w 2005 r. – 4,7 mld zł).

Carrefour byłby pierwszym wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO) wśród sieci handlowych. Nieoficjalnie wiadomo, że nad podobnym projektem pracuje też sieć Tesco (ok. 260 sklepów) – ma korzystać z infrastruktury PTK Centertel. (MB)