Zagranica

Producenci komórek wydadzą miliony, by konkurować z iPhone'em

Podczas trwającej w Barcelonie imprezy branżowej Mobile World Congress przedstawiciele producentów telefonów komórkowych zaprezentowali strategie marketingowe na br. Sony Ericsson...

Podczas trwającej w Barcelonie imprezy branżowej Mobile World Congress przedstawiciele producentów telefonów komórkowych zaprezentowali strategie marketingowe na br. Sony Ericsson planuje launch swojego najnowszego modelu Cyber-shot Walkman z panelem dotykowym wsparty globalnymi działaniami promocyjnymi na przestrzeni całego roku. Działania mają się skupić na promocji flagowego modelu X1 z serii Xperia. Dee Dutta odpowiedzialny za marketing w Sony Ericsson przyznaje, że oznacza to konkurowanie z takimi gigantami jak Apple i Nokia.

Jednocześnie Samsung przeznaczył 16 mln funtów na promocję w Europie swojego modelu Soul z linii Ultra Edition. W kampanii tego modelu podkreślany jest właśnie dotykowy panel telefonu. Kilka milionów funtów na kampanię przeznaczy także Motorola. Jej telefon typu slider Z10 będzie promowany w Europie, Azji i Afryce. Kampania telewizyjna ma podkreślać możliwość łączenia się z takimi serwisami jak YouTube czy Google za pomocą kliknięcia. (“BrandRepublic”)