Przetargi

UPEMI prowadzi przetarg na kampanię w Korei Płd. i USA

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) zrzeszająca polskich przedsiębiorców tej branży prowadzi przetarg na realizację dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pod...

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) zrzeszająca polskich przedsiębiorców tej branży prowadzi przetarg na realizację dwuletniej kampanii promocyjno-informacyjnej pod hasłem: “Stół pełen smaków”. Działania mają być realizowane na rynkach Korei Południowej i Stanów Zjednoczonych. Ich celem jest stworzenie wśród grup docelowych mody na europejską żywność poprzez przekonywanie o wysokiej jakości mięsa i jego walorach smakowych. Uwaga kampanii ma zostać skupiona na wszystkich osobach związanych z dystrybucją i opinią publiczną, które w bezpośredni sposób wpływają na kreowanie mody i konkretną ofertę towarową. Celem długofalowym kampanii jest zwiększenie eksportu z krajów Unii Europejskiej do USA i Korei Płd. oraz zachęcenie odbiorców do zakupu mięsa.

Dodatkowe cele kampanii “Stół pełen smaków” to m.in. promocja i ochrona bogactwa kulinarnego krajów UE.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 50 tys. zł. Nieznany jest budżet kampanii. Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowano na 3 marca br. (BG)