Urząd Miasta Sopotu wdraża nową wersję strony www.sopot.pl. Oprócz zmienionego layoutu najważniejszą zmianą jest podzielenie serwisu na strefę miejską oraz turystyczną. W ten sposób Sopot rozpoczyna kampanię promującą nowy wizerunek miasta.
Strona WWW adresowana jest do zamożnych i aktywnych osób w wieku 25-55 lat. – Staraliśmy się przedstawić Sopot jako miasto różnorodne, oferujące niezliczone sposoby spędzania czasu, zawsze na najwyższym poziomie – mówi Magdalena Jachim, rzecznik prasowy UM Sopotu.
O warstwę wizerunkową serwisu, jego ergonomię i realizację sesji zdjęciowych zadbała agencja Cookie z Gdańska. Wykonawca został wyłoniony w trybie dialogu konkurencyjnego, do którego stanęły trzy firmy. Wykonawcą technicznym zapewniającym funkcjonowanie serwisu jest firma Atena. W najbliższych tygodniach zakończą się przygotowania do uruchomienia projektu e-Sopot dofinansowywanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. W ramach projektu ruszą foldery e-Urząd i e-Oświata. (KC)