Kraj

Odmłodzona odzież Cora wraca na rynek; Kunst przygotowuje relaunch

Firma odzieżowa MDH Cora zamierza przywrócić blask dawnej marce. Relaunchem marki zajmuje się agencja Kunst Promotion. W pierwszej kolejności zajdą...

Firma odzieżowa MDH Cora zamierza przywrócić blask dawnej marce. Relaunchem marki zajmuje się agencja Kunst Promotion. W pierwszej kolejności zajdą zmiany w logotypie marki. Brand wróci do logotypu sprzed lat, jednak w nieco zmienionej formie. Marka zamierza także zmienić profil klienta i z brandu szyjącego odzież dla pań powyżej 40. roku życia stać się marką atrakcyjną także dla młodszych kobiet.

Kunst Promotion pracuje nad kampanią reklamową MDH Cora. Będzie to pierwsza kampania marki od lat. Szczegóły planowanych działań nie są jednak ujawniane. Odzież Cory można kupić na terenie Warszawy i okolic. Firma nie planuje na razie szerszej ekspansji.

Cora istnieje na rynku odzieżowym od 1949 r. Ostatnio zmieniła właścicieli. Jednym z nowych jest biznesmen Michał Kosowicz. (MKS)