Procter & Gamble promuje swoją nową ideę pod nazwą Instytut Pampers na łamach dwóch miesięczników dla młodych rodziców: "Dziecka" wydawnictwa...
Procter & Gamble promuje swoją nową ideę pod nazwą Instytut Pampers na łamach dwóch miesięczników dla młodych rodziców: "Dziecka" wydawnictwa Prószyński i S-ka oraz "Rodziców" G+J Polska. Oba tytuły zostały wybrane po przetargu, w którym brały też udział dwa pisma dla rodziców Edipresse Polska "Mamo, to ja" i "Twoje Dziecko". Prace nad projektem Instytut Pampers koordynuje dom mediowy MediaCom Warszawa, który jest pomysłodawcą akcji. Jak powiedział Michał Rafa, communication manager MediaCom, odpowiedzialny za projekt, "Dziecko" i "Rodzice" stały się patronami nowej inicjatywy P&G, ponieważ przekonały do siebie najlepszym zrozumieniem tematu, czym jest Instytut Pampers. Jego głównym celem jest pomoc rodzicom w rozwiązywaniu problemów związanych z opieką nad dziećmi. Wybór tych tytułów nie wyklucza zamieszczania reklam Pampersów w całej grupie pism dla rodziców. Instytut Pampers ruszył w listopadowych wydaniach "Dziecka" i "Rodziców". Sposób ujęcia tematu w nich różni się i uzupełnia. Współpraca P&G, MediaComu, "Dziecka" i "Rodziców" będzie trwać co najmniej rok. (KP)
Czytaj więcej na temat: Mamo, to ja, Twoje Dziecko, Procter & Gamble, G+J Polska, Rodzice, MediaCom Warszawa, Prószyński i S-ka, Dziecko, Rafa Michał