Kraj

ElektroEko kontynuuje w telewizji działania edukacyjne

Ruszyła telewizyjna edycja kampanii edukacyjnej "Chroń je, jeśli kochasz..." organizacji ElektroEko, której głównym celem jest zmotywowanie Polaków, aby oddawali do...

Ruszyła telewizyjna edycja kampanii edukacyjnej “Chroń je, jeśli kochasz…” organizacji ElektroEko, której głównym celem jest zmotywowanie Polaków, aby oddawali do sklepów zużyte świetlówki. Kampania obejmie 21 stacji. Główny przekaz zawiera informacje o zasadach postępowania ze zużytymi świetlówkami oraz zagrożeniach, jakie niesie dla środowiska ich nieprzestrzeganie.

W kampanii wykorzystano 30- i 15-sekundowe wersje spotów emitowanych w stacjach ogólnodostępnych oraz tematycznych dopasowanych do grupy docelowej (kobiety i mężczyźni w wieku 20-54 lata z wykształceniem średnim i wyższym mieszkający w miastach pow. 100 tys. mieszkańców). Kampania telewizyjna potrwa do końca lutego br. Za kreację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Adliner, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest. Wsparcie stanowią działania PR, za które odpowiada agencja PR Multi Communications.

Działania w telewizji poprzedził event na warszawskim Placu Zamkowym “Dzień Troski o Środowisko – Zbieramy Zużyte Świetlówki”. Akcji edukacyjnej towarzyszyły konkursy i koncerty (m.in. zespołu Kombi i Majki Jeżowskiej). Wydarzenie poprzedziła tygodniowa kampania edukacyjna w telewizji Polsat. (KC)