Ovita Nutricia wprowadziła w październiku na rynek nowy produkt - Bebiko Omneo (produkt zapobiegający m.in. dolegliwościom związanym z przechodzeniem z...
Ovita Nutricia wprowadziła w październiku na rynek nowy produkt - Bebiko Omneo (produkt zapobiegający m.in. dolegliwościom związanym z przechodzeniem z naturalnego pokarmu na sztuczny). Wprowadzenie wspomaga kampania reklamowa przygotowana przez agencję Papagayo, obsługującą wszystkie produkty Ovita Nutricia. Reklamy nowego produktu pojawiły się w listopadowych numerach magazynów: "Mamo, to ja", "Dziecko", "Twoje Dziecko", "Rodzice" oraz w kilku tytułach specjalistycznych (m.in. "Klinika Pediatryczna", "Pediatria po dyplomie", "Standardy Medyczne"). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się OMD Poland. Kampania jest zaplanowana do końca przyszłego roku. (AMS)
Czytaj więcej na temat: Mamo, to ja, Twoje Dziecko, OMD Poland, Rodzice, Dziecko, Ovita Nutricia, Bebiko Omneo, Klinika Pediatryczna, Pediatria po dyplomie, Standardy Medyczne