Przetargi

Szczecin szuka agencji PR do wdrażania strategii marki

Urząd Miasta Szczecin prowadzi przetarg, w wyniku którego zostanie wybrana agencja public relations, która zajmie się wdrażaniem marki Szczecin oraz...

Urząd Miasta Szczecin prowadzi przetarg, w wyniku którego zostanie wybrana agencja public relations, która zajmie się wdrażaniem marki Szczecin oraz doradztwem medialnym. Do zadań agencji należeć będzie m.in. prowadzenie aktywnych relacji z dziennikarzami w kontekście wdrażania marki oraz doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Nieznane są budżet i termin zakończenia przetargu.

W ubiegłym roku Urząd Miasta Szczecin rozpoczął prace nad strategią marki miasta. Strategia rozwoju miasta oparta jest na trzech filarach: położeniu geopolitycznym, położeniu geograficznym i na otwartości charakterystycznej dla szczecinian. W ramach strategii marki powstał m.in. projekt działań w celu promocji miasta oraz unikatowy zestaw elementów graficznych marki, które mają pozwolić bezbłędnie rozpoznawać Szczecin wśród innych miast. (BG)