Kraj

Puma wspiera linie odzieży i obuwia związane z Euro 2008

Puma Polska zaprezentowała nową koszulkę polskiej reprezentacji w piłce nożnej na 2008 r., której jest sponsorem. Biało-czerwona koszulka z kolekcji...

Puma Polska zaprezentowała nową koszulkę polskiej reprezentacji w piłce nożnej na 2008 r., której jest sponsorem. Biało-czerwona koszulka z kolekcji Puma V1.08 wraz z korkami V1.08 zostanie wprowadzona do sklepów w lutym. Jest to część szerszej kolekcji obuwia, tekstyliów i akcesoriów przygotowana przez Pumę z myślą o Euro 2008.

Puma Polska zaplanowała na okres maj-czerwiec wsparcie sprzedaży koszulek działaniami BTL na terenie punktów sprzedaży. Działania obejmą m.in. ustawiania specjalnych materiałów graficznych, ale także specjalny merchandising. Niezależnie od tego kolekcja Puma V1.08 będzie promowana już w lutym specjalną kampanią z udziałem TV, prasy i internetu. W reklamie wystąpią znani na całym świecie piłkarze, m.in.: Nicolas Anelka, Samuel Eto, Gianluigi Buffon, Tomas Rosicki. Działania reklamowe będą prowadzone pod hasłem “Until then”. Jej kontynuacja będzie miała miejsce w czerwcu.

Puma Polska współpracuje z domem mediowym Zenithmedia. Kreacja jest przygotowywana przez centralę firmy. (MKS)