Kraj

Mothership sprzedał udziały w firmie marketingu młodzieżowego Yoof

Grupa Mothership sprzedała pakiet 85 proc. udziałów w firmie marketingu młodzieżowego Yoof. Kupił je dotychczasowy mniejszościowy udziałowiec w spółce agencja...

Grupa Mothership sprzedała pakiet 85 proc. udziałów w firmie marketingu młodzieżowego Yoof. Kupił je dotychczasowy mniejszościowy udziałowiec w spółce agencja interaktywna OS3 Multimedia. Informacja o wartości transakcji nie została ujawniona.

– Mothership podjął decyzję o rozwoju grupy w innym kierunku, a my mamy pomysły na rozwój firmy Yoof. Obecnie kompletujemy jej zespół – mówi Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu OS3 Multimedia.

Yoof rozpoczął działalność w listopadzie 2006 r. Miał specjalizować się w tworzeniu strategii i kreacji komunikacji kierowanej do dzieci i młodzieży oraz prowadzić konsulting produktowy. Uruchomienie wówczas wspólnego projektu Mothership i OS3 Multimedia oznaczało dla tej ostatniej firmy wycofanie z rynku marki OS3 Kids (zespołu, który zajmował się marketingiem dziecięcym i młodzieżowym, m.in.: dla Mieszka, Agros Novej, US Pharmacii, Telepizzy i Danone’a).

W ciągu prawie półtora roku działalności firmie Yoof nie udało się stworzyć znaczącego portfolio klientów oraz zespołu pracowników. W listopadzie 2007 r. z prowadzenia firmy zrezygnowała Marta Godlewska.

Po sprzedaży udziałów w Yoof, w skład grupy Mothership wchodzą obecnie agencja reklamowa DougFaberFamily, firma marketing services AdWorks oraz firma experiential marketingu EmLab. Działalność firmy public relations Goodwill PR Services została na razie zawieszona. (JP)