Kraj

Kinder Bueno prowadzi promocję dla "trendowych" konsumentów

"Świat bardziej Bueno" - pod takim hasłem ruszyła kolejna promocja konsumencka marki Kinder Bueno (Ferrero) przygotowana przez agencję reklamową Kid...

“Świat bardziej Bueno” – pod takim hasłem ruszyła kolejna promocja konsumencka marki Kinder Bueno (Ferrero) przygotowana przez agencję reklamową Kid & Young. Grupą docelową akcji są młodzi ludzie, którzy zawsze chcą być na bieżąco z aktualnie panującymi trendami. Każdy uczestnik promocji, który wyśle SMS-a pod nr 7145, ma szansę wygrać “designerskiego” laptopa Asus U1E, stylowy telefon Nokia 7900 Prism oraz bony upominkowe Sephora o wartości 300 zł.

Konsumenci dowiadują się o promocji za pośrednictwem kampanii medialnej przygotowanej przez Kid & Young (spot TV, spot radiowy, reklamy w prasie lifestyle’owej) oraz materiałów POS. Na potrzeby akcji powstał też serwis www.kinderbueno.pl zaprojektowany przez agencję. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Carat Polska. Promocja potrwa do 30 marca 2008 r. (AMS)