Kraj

Ströer prowadzi projekt wizerunkowy miasta Włocławek

Trwa 10-dniowa kampania wizerunkowa Włocławka realizowana przez Grupę Ströer w ramach zwycięstwa miasta w konkursie Złote Formaty podczas I edycji...

Trwa 10-dniowa kampania wizerunkowa Włocławka realizowana przez Grupę Ströer w ramach zwycięstwa miasta w konkursie Złote Formaty podczas I edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Billboard wykorzystuje żywy i barwny logotyp nazwy miasta z adresem witryny online miasta. Działania mają przedstawiać miasto jako miejsce młode duchem, pełne możliwości i przyjazne inwestorom. Za kreację odpowiada agencja Gutenberg Design, planowaniem kampanii zajęła się firma Ströer, która pokryła także koszty druku i klejenia plakatów. Pozostałe miasta wyróżnione w zeszłorocznej edycji Złotych Formatów to Poznań, Rzeszów i Niepołomice.

W połowie marca br. minie termin nadsyłania zgłoszeń do II edycji konkursu. Miasto lub Urząd Marszałkowski może zgłaszać projekty w kategoriach: plakat reklamowy, event, strona internetowa i wydawnictwa promocyjne. (KC)