Kraj

The Lorenz Bahlsen Snack-World wpisuje czipsy w ideę wellness

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nową markę czipsów ziemniaczanych pod nazwą Naturals. Ma odzwierciedlać charakter produktu, który...

Firma The Lorenz Bahlsen Snack-World wprowadza na rynek nową markę czipsów ziemniaczanych pod nazwą Naturals. Ma odzwierciedlać charakter produktu, który jest wytwarzany z naturalnych składników i przypraw, bez użycia konserwantów, sztucznych dodatków i aromatów. To pierwszy tego typu produkt w portfolio producenta mieszczący się w kategorii wellness i skierowany do starszych klientów. – Naturals są adresowane do ludzi dobrze orientujących się w nowościach, którzy chętnie aspirują do świata luksusu i przywiązują wagę do tego, co jedzą. Naturals jako jedyne chipsy na rynku przygotowywane są w oleju słonecznikowym, dzięki czemu zawierają 65 proc. mniej nasyconych kwasów tłuszczowych. W ofercie znajdują się trzy smaki: łagodna papryka, czosnek z ziołami, sól morska z pieprzem. Opakowanie produktów imituje ekologiczny papier. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszyć będzie kampania w telewizji, w prasie handlowej, marketingowej i mediach kobiecych. Kampanię wpierają działania PR. W marcu br. odbędzie się event nawiązujący do kategorii i filozofii produktów wellness z udziałem Polskiego Teatru Tańca z Poznania. Kampanię reklamową przygotowała agencja Just. Film podkreśli naturalne atrybuty produktu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting. Produkt trafił do sprzedaży w styczniu br. (MKS)