Kraj

Adam Małysz sygnuje kolekcję odzieży 4F Sport

Firma odzieżowa 4F Sport Performance, producent m.in. odzieży sportowej dla narciarzy, podpisze w przyszłym tygodniu umowę o współpracy z Adamem...

Firma odzieżowa 4F Sport Performance, producent m.in. odzieży sportowej dla narciarzy, podpisze w przyszłym tygodniu umowę o współpracy z Adamem Małyszem. W jej ramach zostanie przygotowana specjalna kolekcja odzieżowa sygnowana przez skoczka.

Igor Klaja, prezes 4F Sport Performance, zapowiada zwiększenie tegorocznych wydatków reklamowych o 100 proc., nie podając jednak konkretnych kwot. Dotychczas firma korzystała z komunikacji ATL i BTL. – Chcemy zintensyfikować nasze działania w tych obszarach. Większy nacisk położymy na komunikację w punktach sprzedaży, których z miesiąca na miesiąc będzie przybywać – mówi Klaja. Planowane są także kampanie reklamowe obejmujące prasę, internet, radio i outdoor. – W najbliższych latach nakłady na marketing będą jeszcze większe. Ma to niewątpliwie związek z naszymi planami biznesowymi. Chcemy być liderem na rynku odzieży sportowo-turystycznej – twierdzi Klaja.

W tym roku 4F Sport Performance zamierza zwiększyć przychody ze sprzedaży o 50 proc. w stosunku do ubiegłorocznych. Klaja planuje otworzenie 40 sklepów firmowych z ubraniami 4F oraz FOB w Polsce. Dodatkowo mają zostać uruchomione sklepy pilotażowe w Czechach, Rumunii, na Litwie i Słowacji. Klaja liczy, że dzięki działaniom komunikacyjnym znajomość marki 4F osiągnie poziom zbliżony do liderów branży.

Firma od tego sezonu ubiera wszystkich polskich sportowców uprawiających dyscypliny zimowe, w tym kadrę skoczków. To wynik umowy podpisanej z Polskim Związkiem Narciarskim.

Grupę docelową odzieży 4F Sport Performance stanowią osoby ze średnich i z dużych miast, o dochodach powyżej średnich, aktywnie spędzający czas. Firma kompleksowo współpracuje z agencją Testa Communications (zarówno public relations, jak i komunikacja marketingowa). (BG)