Kraj

Nowa odmiana batonu Lion firmy Nestle

Nestle wprowadziło kolejną odmianę batonu Lion - baton z orzechami arachidowymi. Lion Peanut jest adresowany do osób aktywnych, w wieku...

Nestle wprowadziło kolejną odmianę batonu Lion – baton z orzechami arachidowymi. Lion Peanut jest adresowany do osób aktywnych, w wieku 16-24 lata, lubiących przygody, uprawiających sporty. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy akcja reklamowa obejmująca product placement w programie “Big Brother” oraz promocję na stronie internetowej www.lion.pl. Serwis internetowy przygotowała firma Virtual Window, jest to trzecia strona, którą Nestle uruchomiło dla swoich produktów od początku roku. Wcześniej były to serwisy dla Dań w 5 Minut oraz strona korporacyjna firmy. Na stronach www Liona zainteresowani znajdą oprócz relacji z wypraw, konkurs z nagrodami, informacje o produktach Lion oraz opisy miejsc, do których warto dotrzeć podczas turystycznych wędrówek. Lion Peanut kosztuje 0,99 zł. W Polsce jest dostępny od października. Wcześniej można go było kupić we Francji, Anglii, Niemczech. W swojej kategorii tzw. batonów zaspokajających głód konkuruje z takimi produktami jak m.in. baton Alibi firmy Jutrzenka, Snickers Master Foods Polska, Picnic Cadbury. (MKS)