Kraj

Nowe stanowiska dyr. promocji w strukturze G+J

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...

G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowych dla poszczególnych tytułów, a także zarządzanie zespołami marketingowymi. Dyrektorzy promocji podlegają wydawcom.

W pionie podlegającym Agnieszce Doleżych (“Naj”, “Claudia”, “Glamour”, “Gala”) stanowisko dyr. promocji obejmuje Ewa Gwiazda, w pionie podlegającym Agacie Materkowskiej (“National Geographic”, “Traveler”, “Focus”, “Focus Historia”, “Moje Gotowanie”, “Moje Mieszkanie”, “Rodzice” i książki) – Renata Wasiak.

Ewa Gwiazda przez ostatnie 11 lat związana była z wydawnictwem Express Media (dziś Murator SA), gdzie pełniła funkcję zastępcy dyrektora ds. komunikacji i marketingu. Karierę zawodową rozpoczynała w Telewizji Polskiej. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu UW.

Renata Wasiak dołączyła do G+J Polska w sierpniu 2007 r., obejmując stanowisko menedżera segmentu pism poradniczych. Wcześniej była związana z Initiative Warszawa, gdzie jako dyr. ds. mediów odpowiadała za Grupę TP – Orange i Telekomunikację Polską. (KP)