Kraj

Blanka Przybysz-Skrzyniarz koordynuje globalne plany VTS

Blanka Przybysz-Skrzyniarz, dyrektor marketingu VTS Group, odpowiada za koordynację międzynarodowych projektów komunikacyjnych firmy. Ich realizacja rozpocznie się w 2008 r....

Blanka Przybysz-Skrzyniarz, dyrektor marketingu VTS Group, odpowiada za koordynację międzynarodowych projektów komunikacyjnych firmy. Ich realizacja rozpocznie się w 2008 r. Polska firma zajmująca się produkcją central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych działa obecnie na 19 rynkach świata – w Europie, a także w: Indiach, Chinach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Stanach Zjednoczonych. Za działania reklamowe będzie odpowiadać wybrana niedawno w przetargu agencja Tippingpoint należąca do grupy TBWA (o jego rozstrzygnięciu pisaliśmy w DS “MMP” z 17 stycznia br.), a na poszczególnych rynkach lokalnych krajowe oddziały tej sieci.

– Skala rozwoju naszej firmy przekroczyła pewien punkt krytyczny i dlatego zdecydowaliśmy się po raz pierwszy nawiązać współpracę z agencją sieciową. Oczywisty jest fakt, że poszczególne rynki, na których działamy, bardzo się między sobą różnią i problem koordynacji działań komunikacyjnych stawał się coraz trudniejszy – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz.

Umowa z Tippingpoint i siecią TBWA prawdopodobnie będzie miała charakter bezterminowy. Pierwsza kampania reklamowa będąca wynikiem współpracy VTS z nową agencją ma być realizowana w Indiach. Komunikat reklamowy ma przede wszystkim budować wizerunek firmy w nawiązaniu do idei corporate social responsibility, ekologicznej, przyjaznej środowisku. Działania mają być skierowane nie tylko do firm będących potencjalnymi klientami VTS, lecz także do środowisk akademickich, gdzie marketer zamierza szukać pracowników. W kampaniach oprócz prasy biznesowej i branżowej mają być wykorzystywane internet i mailing oraz działania public relations (organizacja konferencji, seminariów, media relations), za które ma odpowiadać TBWAPR (wspólnie z Tippingpoint startowało w przetargu).

W ostatniej fazie przetargu brały także udział firma marketing services Momentum oraz jedna ze spółek z grupy Ogilvy Group Poland. (JP)