Kraj

Klaudiusz Sevkovicz bohaterem reklamówki KFC

Klaudiusz, jeden z popularniejszych uczestników I edycji programu "Big Brother" wystąpił w spocie reklamowym przygotowanym przez agencję reklamową Ogilvy &...

Klaudiusz, jeden z popularniejszych uczestników I edycji programu “Big Brother” wystąpił w spocie reklamowym przygotowanym przez agencję reklamową Ogilvy & Mather Poland dla sieci restauracji KFC. Media: Polsat, TVP1, TVP1 i TVN, zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction. Kampania rozpoczęła się 23 października i potrwa przez najbliższe 6 tygodni. Jej celem jest zachęcenie konsumentów do wzięcia udziału w zabawie, w której do wygrania jest wiele wartościowych nagród. “Konsumenci, którzy w czasie konkursu zrobią w KFC zakup na kwotę przynajmniej 9,99 zł, otrzymają specjalny kupon promocyjny. Jedna ze zdrapek na kuponie upoważnia do odebrania jedej z trzech mniejszych nagród, druga nadaje specjalny kod każdemu uczestnikowi. Jest to pierwszy w pełni interaktywny konkurs” – mówi Renata Kacperowska, account director w Ogilvy. Dalsza gra przebiega przy użyciu SMS-ów. Uczestnicy muszą poprawnie i szybko odpowiadać na pytania dotyczące Klaudiusza. Nagrodami są zestawy kina domowego, telewizory, odtwarzacze mp3, zaś główną nagrodę stanowi 6 dwuosobowych wycieczek na Wyspy Kanaryjskie wspólnie z Klaudiuszem, który przygotuje tam jeden z posiłków. Rozwiązanie konkursu nastąpi w okolicach Mikołajek (6 grudnia). Pozostałą komiunikację będą stanowić jedynie krótkie informacje tekstowe (SMS) w sieciach trzech polskich operatorów telefonii komórkowej. (TK)