Kraj

Hypermedia nie wyklucza akwizycji agencji z sektora SEM

Agencja interaktywna Hypermedia nie wyklucza akwizycji spółki z sektora search engine marketing (SEM) - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele agencji nie...

Agencja interaktywna Hypermedia nie wyklucza akwizycji spółki z sektora search engine marketing (SEM) – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele agencji nie komentują tych informacji.

SEM jest najszybciej rosnącym sektorem rynku interaktywnego. Z danych IAB Polska wynika, że w 2006 r. wydatki na SEM wyniosły 60 mln zł, czyli 22 proc. wszystkich wydatków na reklamę w sieci. Prognozy zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83 proc. i sięgną 110 mln zł, a w 2008 r. rynek SEM w Polsce powinien być wart 190 mln zł.

Hypermedia jest częścią sieci Isobar należącej do Aegis Group. Kluczowi klienci agencji to: Procter & Gamble, PKO BP i Reebok. (TW)