Zagranica

Lancia aktywizuje się w Second Life

Marka samochodów Lancia stworzyła Lancia Village w Second Life - wyspę w kształcie Włoch. Jej architektura ma odzwierciedlać wartości i...

Marka samochodów Lancia stworzyła Lancia Village w Second Life – wyspę w kształcie Włoch. Jej architektura ma odzwierciedlać wartości i temperament samochodów tej marki. Można tam zapoznać się z gamą modeli aut tej marki: Ypsilon, Musa, Phedra i Thesis.

3 marca br., po raz pierwszy w historii, na Second Life nastąpi wirtualny przedpremierowy pokaz nowego modelu Lancia Delta – na 24 godziny przed jej realnym pokazaniem na salonie w Genewie.

Ponadto do 25 lutego br. odwiedzający Lancia Village mogą wziąć udział w konkursie Show Your Lancia. Kto zrealizuje najbardziej oryginalne filmy oraz zdjęcia z samochodami Lancii w roli głównej, otrzyma atrakcyjne nagrody w linden dollars (oficjalnej walucie w Second Life) w trakcie ekskluzywnego przyjęcia na Second Life. (BG)