Zagranica

Nike sięga w nowej kampanii po światowe sportsmenki

Nike rozpoczyna paneuropejską kampanię zachęcającą do uprawiania sportu nową generację młodych kobiet. Kampania "Here I am", przygotowana przez agencję Wieden+Kennedy...

Nike rozpoczyna paneuropejską kampanię zachęcającą do uprawiania sportu nową generację młodych kobiet. Kampania “Here I am”, przygotowana przez agencję Wieden+Kennedy Amsterdam, przedstawia znane sportsmenki. Kampania obejmuje reklamę prasową, serwis społecznościowy Bebo, a także PR i działania na terenie sklepów. Celem akcji jest zachęcenie kobiet do sportu i próba sprowokowania ogólnonarodowej debaty na temat kobiecego sportu. Nike wierzy, że jego kampania zainspiruje kobiety do sięgnięcia po sport, który ma im pomóc zachować zdrowie.

W kampanii biorą udział znane sportsmenki z całego świata, m.in.: płotkarka Perri Shakes-Drayton, piłkarka Lianne Sanders z drużyny Arsenal, snowbordzistka Zoe Gillings. (“Media & Marketing Europe”)