Kraj

Axel Springer podwyższa ceny reklam "Faktu"; tworzy dział projektów specjalnych

Biuro reklamy prasy codziennej wydawnictwa Axel Springer Polska wprowadza nowy cennik reklamowy "Faktu". Wzrosną ceny formatów specjalnych na pierwszej stronie...

Biuro reklamy prasy codziennej wydawnictwa Axel Springer Polska wprowadza nowy cennik reklamowy “Faktu”. Wzrosną ceny formatów specjalnych na pierwszej stronie i ceny reklam w wydaniach regionalnych (średnio o 6 proc.). Będzie to pierwsza podwyżka cen w regionach od momentu ich ukazania się na rynku.

W ramach biura reklamy prasy codziennej wydawnictwa powstał dział sprzedaży projektów specjalnych. Będzie on prowadził sprzedaż niestandardowych ofert reklamowych dzienników Axel Springer Polska. Jego szefem został Maciej Rojewski, od 2006 r. związany z biurem reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. (DD)