Kraj

AMC Studio 4 przygotowała kreację kampanii reklamowej Makro Cash & Carry

Agencja reklamowa AMC Studio 4 stworzyła kreację na potrzeby kampanii reklamowej poprzedzającej otwarcie w Częstochowie hali Makro Cash & Carry....

Agencja reklamowa AMC Studio 4 stworzyła kreację na potrzeby kampanii reklamowej poprzedzającej otwarcie w Częstochowie hali Makro Cash & Carry. Kampania rozpocznie się w ciągu kilku najbliższych dni i będzie miała charakter regionalny. Planowaniem i zakupem mediów Makro Cash & Carry zajęło się we własnym zakresie. Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii. Kampania potrwa do 5 grudnia br., kiedy to nastąpi otwarcie hali. Celem kampanii jest zapowiedź wydarzenia oraz zwrócenie uwagi na ceny i dogodne godziny otwarcia hali. Kampania będzie miała miejsce w prasie (lokalny częstochowski dodatek do “Gazety Wyborczej”, “Dziennik Zachodni” i “Życie Częstochowy”), gdzie ukaże się dziewięć różnych wersji layoutów reklamowych. Wsparciem kampanii prasowej będzie kampania radiowa w regionalnych rozgłośniach (Radio Fon, Radio C), gdzie będzie emitowany 30-s spot, oraz kampania reklamy zewnętrznej na 100 tablicach w Częstochowie i okolicach. Grupą docelową kampanii będą przedsiębiorcy o średnich zarobkach. Kampanię reklamową poprzedzała kampania informacyjna mająca miejsce w sierpniu i wrześniu br., która przebiegała w tych samych mediach, z pominięciem reklamy zewnętrznej. Częstochowska hala Makro Cash & Carry będzie 19. halą tej sieci otwartą w Polsce. AMC Studio 4 jest fullserwisową agencją reklamową i pracuje m.in. dla Fortis Banku, Obi oraz firmy Cadbury Wedel. (PU)