Kraj

Suzuki zwiększy w br. wydatki reklamowe, otwiera się na internet

Suzuki Motor Poland zwiększy w tym roku wydatki reklamowe o 15-20 proc. Firma zainwestuje więcej w komunikację przede wszystkim w...

Suzuki Motor Poland zwiększy w tym roku wydatki reklamowe o 15-20 proc. Firma zainwestuje więcej w komunikację przede wszystkim w telewizji oraz w internecie. Dotąd Suzuki na polskim rynku nie wykorzystywało w swoich działaniach reklam w sieci. W 2007 r. wydatki Suzuki Motor Poland na reklamę w mediach wyniosły ponad 41 mln zł (dane cennikowe netto, Expert Monitor). Sama reklama telewizyjna pochłonęła 14,7 mln zł (na podst. AGB Nielsen Media Research).

Jak mówi Radosław Antczak, marketing coordinator w Suzuki Motor Poland, głównym celem marketingowym firmy w tym roku jest – poza wsparciem sprzedaży – wyraźna komunikacja wizerunku marki, który jak dotąd nie został jeszcze dokładnie określony. Spójny wizerunek brandu mają zbudować kampanie wizerunkowe. Większość z nich ma być adresowana do kobiet. W tym roku Suzuki skupi się na wsparciu reklamowym odnowionej gamy m.in. takich modeli, jak: Swift, SX4 i Grand Vitara. W marcu firma rozpocznie działania wspierające debiut modelu SX4 Sedan. (BG)