M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever wspiera kampanią reklamową debiut nowego produktu

Serwis Dzienny | 9 listopada 2001, 00:00

Należąca do koncernu Unilever marka Cif powiększyła swoje portfolio o dwa nowe produkty do czyszczenia szklanych i gładkich powierzchni: płyn...

Należąca do koncernu Unilever marka Cif powiększyła swoje portfolio o dwa nowe produkty do czyszczenia szklanych i gładkich powierzchni: płyn oraz mokre ściereczki. Te ostatnie otrzymają wsparcie sprzedażowe w postaci ogólnopolskiej kampanii reklamowej. "Jest to pierwszy tego typu produkt w Polsce. Obecnie są w sprzedaży inne jednorazowe ściereczki, jednak przeznaczone są do wszystkich powierzchni. Nasączone specjalną substancją ściereczki Cif służą do czyszczenia powierzchni gładkich" - mówi Monika Blasikiewicz, account director w firmie public relations MMD PR Poland, współpracującej z Unileverem. 19 listopada br. rozpocznie się trwająca sześć tygodni telewizyjna kampania nowego produktu (TVN, Polsat, telewizje regionalne), zaś w kwietniu przyszłego roku ruszy kampania prasowa: m.in. "Olivia Mieszkaj", "Wysokie Obcasy", "Viva!", "Twój Styl" (nieznany jest jeszcze jej plan mediowy). Wiadomo, że do czasopism zostaną dołączone inserty w postaci próbek produktu. Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencją reklamowa Lowe Lintas GGK, zaś zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Initiative Media. 28 listopada 2001 r. zorganizowaną przez MMD PR Poland konferencją prasową rozpocznie się kampania PR produktu. Firma planuje także wydanie specjalnego bukletu, będącego dodatkiem do produktu. Będzie on promował nowoczesny i wygodny styl mieszkania, będący w zgodzie z hasłem reklamowym produktu: "Cif, ponieważ Twój dom jest do mieszkania, a nie do sprzątania". (TK)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,