M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Colgate-Palmolive rozszerza markę Ajax

Serwis Dzienny | 9 listopada 2001, 00:00

Colgate-Palmolive rozszerza rodzinę środków do czyszczenia Ajax o nowe mleczka - Ajax Floral Fiesta, w dwóch wersjach zapachowych: Floral of...

Colgate-Palmolive rozszerza rodzinę środków do czyszczenia Ajax o nowe mleczka - Ajax Floral Fiesta, w dwóch wersjach zapachowych: Floral of Spring i Floral Bouquet w cenie 4,7 zł za 250-ml i 8,3 zł za 500-ml opakowanie. Kampanię reklamową nowych produktów przygotowała agencja Upstairs Young & Rubicam i dom mediowy The Media Edge. 30-sekundowy spot pojawia się w stacjach TVP, Polsat, TVN, TV4 i Wizja TV. Dodatkowym wsparciem promocyjnym są akcje prowadzone na terenie supermarketów. Marka Ajax ma na naszym rynku takich konkurentów jak Cif, Dosia i Skrzat. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,