Artykuły weekendowe

Krótka lekcja dobrego PR-u

Są jeszcze ludzie od PR-u, którym chce się zrobić coś więcej, niż tylko wysłać informację prasową i sprawdzić, czy się ukazała.

Ostatnio zostaliśmy miło zaskoczeni. Zajmujący się PR-em przedstawiciele agencji reklamowej Schulz Brand Friendly zaprosili dziennikarza naszej redakcji na kręcenie spotu dla nowej kategorii produktów marki Paola (Hoop Polska).

Schulz zaproponowała zrobienie tzw. making off w formie wideo z powstawania tego filmu, a przy okazji rozmowę o reklamowanym produkcie, jego strategii i pomyśle na kampanię. Co więcej, agencja sama zaproponowała zmontowanie takiego filmu.

Niby nic wielkiego, ale doceniamy to, że są jeszcze ludzie od PR-u, którym chce się zrobić coś więcej, niż tylko wysłać informację prasową (bardzo często nudną jak flaki z olejem) i sprawdzić na drugi dzień, czy została wykorzystana.