M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaCom z Londynu zdobył budżet banku internetowego

Serwis Dzienny | 9 listopada 2001, 00:00

Egg, jeden z wiodących brytyjskich banków internetowych, przekazał swój budżet na zakup i planowanie mediów domowi mediowemu MediaCom, należącemu do...

Egg, jeden z wiodących brytyjskich banków internetowych, przekazał swój budżet na zakup i planowanie mediów domowi mediowemu MediaCom, należącemu do sieci Grey Worldwide. W przetargu udział wzięły również Starcom Motive, MindShare oraz OMD. Dotychczas budżet Egg obsługiwany był przez agencję PHD, należącą do Omnicom. Obsługą budżetu kreatywnego zajmie się londyńska niezależna agencja reklamowa Mother. Internetowy bank Egg, wspierany przez finansowego giganta koncern Prudential, planuje ekspansję w Europie, początkowo na rynkach Francji i Niemiec. Wysokość budżetu szacowana jest na 28 mln dol.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,