Zagranica

Rozstrzygnięcia konkursu London International Advertising Awards

Rozstrzygnięty został konkurs reklamowy London International Advertising Awards. Napłynęło do niego ponad 18 tys. zgłoszeń (w kategoriach: telewizja/kino, radio, media...

Rozstrzygnięty został konkurs reklamowy London International Advertising Awards. Napłynęło do niego ponad 18 tys. zgłoszeń (w kategoriach: telewizja/kino, radio, media interaktywne, projekt opakowania i druk) z 74 krajów. Zwycięzcy zostaną oficjalnie ogłoszeni 12 listopada br. W kategorii reklamy drukowanej zwycięzcą został m.in. londyński oddział agencji reklamowej BBDO za kampanię plakatową dla pisma “The Economist”. W kategorii telewizyjnej trzy nagrody otrzymała londyńska agencja reklamowa Partizan. Zwycięzcami w kategorii projektu opakowania są londyńska agencja TM Group za projekt okładki DVD do filmu “Buffy Season Two” oraz tokijska agencja Helvetica Inc. za projekt opakowania spożywczego dla Hounyusei Royal Jelly. W kategorii mediów interaktywnych zwyciężyły Ogilvy Interactive za bannerową kampanię internetową dla IBM oraz Zentropy Partners za kampanię kosmetyków dla firmy Nautica. W kategorii radiowej agencja reklamowa DDB Chicago zdobyła nagrodę za kampanię reklamową dla piwa Bud.