Kraj

Kolorowe koszulki za cukierki

Wawel startuje z promocją karmelków, którą wspiera kampania.

Kolorowe koszulki za cukierki
Wawel przygotował promocję karmelków “Tak oryginalne jak Ty”, która jest kontynuacją działań prowadzonych w latach ubiegłych.

W promocji do wygrania są letnie koszulki (przygotowano 12 tys. koszulek) – by je otrzymać, należy w terminie 1 czerwca – 30 września br. wysłać swoje zgłoszenie. Promocja jest częścią intensywnej kampanii reklamowej, która rusza dzisiaj. W kampanii wykorzystany będzie spot emitowany w telewizji (TVP, Polsat, TVN, At Media, TVN Style), przygotowano też spoty radiowe. Akcja zostanie także wsparta działaniami w prasie handlowej oraz materiałami POS.

Dodatkowo na stronie www.wawel.com.pl/karmelki uruchomiony został także specjalny serwis promocyjny. Można tam znaleźć informacje na temat kampanii, a także wziąć udział w konkursie 
na najciekawszy projekt koszulki. Na stronie promocyjnej przygotowany został specjalny mechanizm umożliwiający zaprojektowanie własnej koszulki. Wszystkie projekty wezmą udział w głosowaniu internautów. W każdym miesiącu trwania promocji autorzy pięciu projektów koszulek, na które wpłynie najwięcej głosów, otrzymają kosz słodyczy z Wawelu.

Kreację kampanii mediowej przygotowała Grupa Filmowa “Battat”, za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja Mijuma, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy PanMedia Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA/PR.