Artykuły weekendowe

Edukacja w biznesie z Grey Group

Jak zaoszczędzić czas i pogłębić swoją wiedzę.

Grey Group zainicjowała program edukacji biznesowej. Jego idea opiera się na pogłębianiu wiedzy o najnowszych i najbardziej skutecznych strategiach biznesu. Program jest adresowany do wszystkich klientów i pracowników Grupy.

Ta inicjatywa ma służyć usprawnieniu współpracy pomiędzy wszelkimi podmiotami biorącymi udział w projektach tworzonych przez Grey Group i przede wszystkim podniesieniu skuteczności strategii komunikacyjnych. Ze strony Grey Group za koordynację programu odpowiadają Anna Konarska, CFO Grey Group, oraz Jarosław Hendzel, new business development director Grupy.

– W ramach programu będziemy wspólnie z klientami poszerzać wiedzę rynkową. Chcemy zapraszać klientów na ciekawe konferencje i szkolenia, jak również samodzielnie przygotowywane warsztaty – mówi Anna Konarska. – Wspólne poznawanie obowiązujących trendów pozwala budować nowe skuteczne rozwiązania, które znajdują odbicie w wynikach biznesowych.

Dodatkowym elementem aktywności Grey Group mają być marketingowe przeglądy prasy przygotowywane przez Cohn & Wolfe, agencję PR wchodzącą w skład Grupy.

– Każdy z naszych klientów, który wyrazi zgodę, będzie otrzymywał codzienny przegląd prasy ukierunkowany na potrzebne marketerowi tematy dotyczące rozwoju poszczególnych branż, zmian społecznych i rynkowych. Nasi klienci to osoby bardzo profesjonalne i zapracowane. Codzienny przegląd prasy to sposób na oszczędzenie im cennych 15 minut każdego dnia – podkreśla Jarosław Hendzel.

Pierwszym krokiem w ramach tego programu było seminarium prowadzone przez guru współczesnej psychologii biznesu Briana Tracy’ego. Spotkanie z Brianem Tracym, na które Grey Group zaprosiła klientów i pracowników, odbyło się 12 maja 2010 r., a jego bezpośrednim organizatorem była firma Brian Tracy International. W ramach tego wydarzenia uczestnicy odbyli dwa szkolenia – “Jak wyznaczać i skutecznie realizować swoje cele” oraz “Psychologia osiągnięć”. Głównym celem szkoleń była edukacja słuchaczy w zakresie najważniejszych modeli psychologii sukcesu i sposobów ich wykorzystywania w biznesie.

Kolejne szkolenie Grey Group chce zorganizować już w czerwcu. Tematyka seminarium będzie dotyczyć zmian prawnych w zakresie promocji, reklamy i prawa autorskiego.