Argonauts, należąca do Grey Group sieciowa agencja interaktywna, uruchomiła nową odsłonę polskiej strony Heineken (Grupa Żywiec). Jest ona odpowiedzią na trend coraz większej popularności mediów społecznościowych w sieci.
Od 20 maja adres www.heineken.pl jest dla internautów portalem łączącym ich z oficjalnym blogiem Heinekena, profilami w serwisach społecznych, takimi jak m.in. Facebook czy Twitter – oraz stroną dotyczącą Open’er Festivalu. Strategia migracji działań reklamowych Heinekena w sferę social media ma być dopasowaniem do aktywnego charakteru marki i wyjątkowo społecznych konsumentów.
Nowa strona jest pierwszym z wielu elementów kampanii promocyjnej, którą przygotowały spółki Grey Group na rzecz marki Heineken w tym roku. Oprócz rozwiniętych działań w mediach interaktywnych Grey Group wykorzysta w swojej strategii dla Heinekena także inne, w dużej mierze niestandardowe formy komunikacji. Szczegóły planowanych działań nie zostały na tym etapie podane.
Wiadomo jedynie, że w połowie czerwca Heineken rusza z wielką akcją, w której zatarta ma być granica między światem realnym i cyfrowym. Korzystając z zaplecza tradycyjnej agencji reklamowej, marka chce wyznaczyć nowe standardy współczesnej komunikacji marketingowej.
Agencje Argonauts i Grey Warszawa są związane z Heinekenem od kilku lat. Pierwsza odsłona kampanii dla tej marki stworzona przez Argonauts miała miejsce w 2001 roku.