Kraj

Heineken w stronę social media

Argonauts twórcą nowej strony internetowej Heinekena, wkrótce kolejne aktywności reklamowe marki.


Argonauts, należąca do Grey Group sieciowa agencja interaktywna, uruchomiła nową odsłonę polskiej strony Heineken (Grupa Żywiec). Jest ona odpowiedzią na trend coraz większej popularności mediów społecznościowych w sieci.

Od 20 maja adres www.heineken.pl jest dla internautów portalem łączącym 
ich z oficjalnym blogiem Heinekena, profilami w serwisach społecznych, takimi jak m.in. Facebook czy Twitter – oraz stroną  dotyczącą 
Open’er Festivalu. Strategia migracji działań reklamowych Heinekena w sferę social media ma być dopasowaniem do aktywnego charakteru marki i wyjątkowo społecznych konsumentów.

Nowa strona jest pierwszym z wielu elementów kampanii promocyjnej, którą przygotowały spółki Grey Group na rzecz marki Heineken w tym roku. Oprócz rozwiniętych działań w mediach interaktywnych Grey Group wykorzysta w swojej strategii dla Heinekena także inne, w dużej mierze niestandardowe formy komunikacji. Szczegóły planowanych działań nie zostały na tym etapie podane.

Wiadomo jedynie, że w połowie czerwca Heineken rusza z wielką akcją, 
w której zatarta ma być  granica między światem realnym i cyfrowym. Korzystając 
z zaplecza tradycyjnej agencji reklamowej, marka chce wyznaczyć nowe standardy współczesnej komunikacji marketingowej.

Agencje Argonauts i Grey Warszawa są związane z Heinekenem od kilku lat. Pierwsza odsłona kampanii dla tej marki stworzona przez Argonauts miała miejsce w 2001 roku.