Kraj

Google wciąż liderem w polskim internecie

W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych grup witryn internetowych nie zmieniła się kolejność. Wszystkim przybyło użytkowników - wynika z Megapanelu PBI/Gemius podsumowującego marzec.

Najwięcej użytkowników – 16,5 mln (16,1 mln miesiąc wcześniej) – w rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego niezmiennie ma Grupa Google.

Kolejne pozycje zajmują: Grupa Onet.pl – 13,3 mln (12,6 mln), Nasza-klasa.pl – 11,8 mln (11,4 mln), Grupa Gazeta – 11,7 mln (11,2 mln), Grupa Wirtualna Polska – 11,4 mln (10,9 mln), Grupa Allegro – 11,3 mln (10,7 mln), Grupa Interia – 10,9 mln (10,5 mln), YouTube.com – 10,4 mln (10,1 mln), Grupa O2.pl – 10 mln (9,7 mln) i Grupa Wikipedia – 9,1 mln (8,5 mln).

W rankingu domen wg zasięgu miesięcznego również przewodzi Google.pl z liczbą 15,7 mln (15,3 mln miesiąc wcześniej).

Na kolejnych miejscach w pierwszej dziesiątce uplasowali się: Onet.pl – 12,4 mln (11,8 mln), Nasza-Klasa.pl – 11,8 mln (11,4 mln), Google.com – 11,5 mln (11,2 mln), Allegro.pl – 10,8 mln (10,3 mln), WP.pl – 10,6 mln (10,1 mln), YouTube.com – 10,4 mln (10,1 mln), Wikipedia.org – 8,9 mln (8,3 mln), Interia.pl – 8,3 mln (7,9 mln) i Gazeta.pl – 8,3 mln (7,6 mln).

(oprac. na podst. raportu Megapanel PBI/Gemius)