Kraj

ACP Pharma szuka lojalnych

Firma ACP Pharma rozwija program lojalnościowy dla pacjentów.

Firma ACP Pharma rozwija program lojalnościowy Bonus Pharma skierowany do pacjentów. Uczestniczy w nim obecnie 260 placówek z całego kraju.

To, co zdaniem marketera ma wyróżniać ten program lojalnościowy od innych tego typu działań oferowanych na rynku, to jego ukierunkowanie na zdrowie. Pacjenci uczestniczący w programie za uzbierane punkty mogą otrzymać upominki z katalogu nagród lub wymienić punkty na bony zakupowe. Dodatkowo firma ACP Pharma wprowadziła dla lojalnych uczestników programu Bonus Pharma zaproszenia na bezpłatne badania lekarskie w wybranych placówkach Lux Medu. Program Bonus Pharma wystartował w kwietniu 2009 r.

ACP Pharma działa na rynku hurtowni farmaceutycznych. Firma powstała z inicjatywy dystrybutorów farmaceutycznych z: Francji, Hiszpanii i Niemiec, prowadzących działalność handlową w Polsce. ACP Pharma ma obecnie ok. 20 tys. pozycji asortymentowych. Dostarcza produkty do ok. 3 tys. aptek i ok. 230 szpitali na terenie całej Polski.