Kraj

Insignia i Grzegorz Miłkowski ruszają z Imagine PR

Na rynku zadebiutowała nowa agencja public relations.

Insignia i Grzegorz Miłkowski ruszają z Imagine PR
Imagine PR – tak nazywa się nowa na rynku agencja PR stworzona przez agencję interaktywną Insignia i Grzegorza Miłkowskiego (na zdj.), dotychczasowego redaktora naczelnego wortalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl). (pisaliśmy o tym w MMP24 z 28 kwietnia br.).

Imagine PR podzieliła swoje usługi na cztery główne nurty: iResearch (badania oraz audyty rynku, w wyniku których klient uzyskuje dogłębną, popartą konkretnymi danymi wiedzę na temat marki bądź produktu), iBrand (zestaw narzędzi, które pozwalają na budowanie pożądanego wizerunku marki), iExpert (skupia się na kreowaniu profesjonalnego wizerunku klienta) oraz social media impression (odpowiada za komunikację z internautami i zachęcanie ich do interakcji z marką).

Imagine PR nawiązała już współpracę z kilkoma klientami, m.in. z jedną z największych firm na polskim rynku aranżacji wnętrz, ale na razie nie ujawnia ich nazw.