Kraj

Tribal DDB kreuje nowe kompetencje

Agencja utworzy dwa nowe działy, które zajmą się działaniami wykorzystującymi social media oraz szkoleniami.

Michał Rutkowski, managing director w Tribal DDB, uzasadnia zmiany organizacyjne oraz inwestycje w zespół agencji ewolucją znaczenia internetu w komunikacji marketingowej.

– Coraz częściej widzimy, że marketerzy traktują internet jako równorzędne, a czasem nawet pierwszoplanowe medium w ich projektach komunikacyjnych. Stąd decyzja o zmianach – mówi Rutkowski.

Dział social media ma przygotowywać projekty z użyciem portali społecznościowych zarówno tych największych – jak Nasza Klasa czy Facebook – jak i mniejszych, często tematycznych, co ma zapewnić lepsze targetowanie takich akcji. Zespół tego działu ma szyć na miarę propozycje dla marketerów i uważnie śledzić trendy, które dynamicznie rozwijają się w społecznościach.

Dział zajmujący się szkoleniami ma funkcjonować pod nazwą Tribal DDB University. Ma oferować programy edukacyjne adresowane do marketerów, dotyczące doboru odpowiednich narzędzi komunikacji z konsumentami w internecie oraz rozwiązań komunikacyjnych właściwych dla różnych kategorii produktowych.

Nowo utworzonymi działami mają zarządzać menedżerowie, których nazwiska nie zostały ujawnione. Pracę w Tribal DDB mają rozpocząć w czerwcu br. Obecnie zespół agencji liczy 15 osób. Agencja pracuje m.in. dla: Unilevera, Delecty, Allianz, Johnson & Johnson i McDonald’s.