Przetargi

Przetarg BZ WBK w dwóch etapach

Bank szuka agencji i do kampanii jesiennej, i na dłużej.

BZ WBK, który rozpoczyna przetarg reklamowy (patrz MMP24 z 24 maja br.), planuje dwuetapowe procedury.

Jak poinformował Grzegorz Wyrzykowski, dyr. marketingu BZ WBK, w pierwszym etapie, który ma się zakończyć do końca czerwca, wybrana zostanie agencja do realizacji jesiennej kampanii reklamowej. W niej ponownie będzie wykorzystany wizerunek jakiejś gwiazdy, ale Wyrzykowski nie zdradza, kto to będzie. Na najbliższy tydzień zaplanowane są prezentacje agencyjne, a potem odbędą się badania konsumenckie zaproponowanych projektów.

Po zakończeniu tego etapu z tym samym składem agencji przeprowadzona zostanie druga część przetargu – jej celem ma być wybór agencji do kompleksowej długoterminowej obsługi. Jak wyjaśnia Wyrzykowski, do przeprowadzenia przetargu zobowiązują firmę procedury korporacyjne nakazujące przegląd co dwa lata. – Poza tym chcemy się upewnić, że obsługuje nas najlepsza firma – dodaje Wyrzykowski.

Do przetargu banku zaproszone zostały cztery agencje, w tym GPD, która dotychczas pracowała dla tego klienta (agencja ta realizowała kampanie z wykorzystaniem takich gwiazd, jak: Gerard Depardieu, Danny DeVito i John Cleese).