Artykuły weekendowe

Agencja bez witryny, tylko z Facebookiem

BrandStorm ICOM rezygnuje z firmowej strony internetowej i przenosi treści do Facebooka.

Agencja reklamowa BrandStorm ICOM jako pierwsza w Polsce postanowiła zamknąć swoją stronę internetową www.brandstorm.pl i przenieść całą jej treść na Facebooka. Od maja br. to właśnie www.facebook.com/agencja.brandstorm staje się oficjalną witryną agencji.

– Stajemy się jeszcze bardziej przyjaźni, otwarci i dostępni. Doceniamy siłę social networking, osobistych relacji i rekomendacji. Chcemy być bliżej naszych przyjaciół, ulubionych brandów i klientów – obecnych oraz przyszłych – uważa Paweł Bińkowski, managing partner BrandStorm.

Agencja istnieje od 1996 r. i ma w portfolio prace m.in. dla: Coca-Coli, HSBC, Henkla, Kompanii Piwowarskiej, Miele i Novotela. Jest polskim oddziałem międzynarodowej sieci ICOM zrzeszającej 76 agencji w 58 krajach.