Kraj

Pełka Creatives ma więcej zleceń od Hero Polska

Agencja zajmująca się dotychczas PR-em została wybrana po rekomendacji do obsługi kampanii reklamowej Corny i Hero Baby.

Agencja reklamowa Pełka Creatives została wybrana przez koncern Hero Polska do opracowania strategii, kreacji i realizacji kampanii reklamowej dla marek Corny i Hero Baby.

Agencja we współpracy z klientem opracowała koncepcję, strategie i narzędzie repozycjonowania marek. Do głównych zadań Pełka Creatives należy koordynacja działań komunikacyjnych związanych z przygotowaniem dwóch nowych stron internetowych dotyczących produktów koncernu. Pierwsza (www.herobaby.pl) została uruchomiona 15 maja. Jej pojawieniu się towarzyszy kampania bannerowa prowadzona w największych polskich serwisach internetowych, która ma dotrzeć do rodziców dzieci w wieku do 2 lat. Akcja potrwa 8 tygodni.

Start drugiej z witryn (www.corny.pl) zaplanowany jest na 1 czerwca. Tuż przed jej uruchomieniem w portalach pojawią się bannery zachęcające do wzięcia udziału w konkursie internetowym “Przyjmij wyzwanie Corny” wspierającym sprzedaż batonów Corny Big. Równolegle do działań interaktywnych prowadzona jest kampania prasowa (16 tytułów). 

Grupa Hero to międzynarodowy producent produktów spożywczych. W Polsce w skład grupy wchodzą marki Corny (batony), Baby (odżywki dla niemowląt) i Schwartau (konfitury). Agencja odpowiada za strategię komunikacyjną i wsparcie reklamowe na polskim rynku dla wszystkich trzech marek. Wcześniej była odpowiedzialna jedynie za PR marki Hero Baby. Agencję wybrano na podstawie odpowiedzi na zapytanie ofertowe.

Pełka Creatives koordynuje wszystkie prace związane z kampanią produktów Hero. Za Web development odpowiedzialna jest firma Orbita. Zakupem mediów zajmuje się BrandConnection. Obie firmy wyłoniono w wyniku rekomendacji agencji.