M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy szef marketingu DWWS, wydawcy m.in. dziennika "Życie"

Serwis Dzienny | 14 listopada 2001, 00:00

Witold Rawski pełni obowiązki dyrektora marketingu Domu Wydawniczego "Wolne Słowo" (DWWS), spółki pozostającej w strukturach 4Media SA. DWWS jest wydawcą...

Witold Rawski pełni obowiązki dyrektora marketingu Domu Wydawniczego "Wolne Słowo" (DWWS), spółki pozostającej w strukturach 4Media SA. DWWS jest wydawcą "Życia", "Anteny", "Techno Party" i "Tylko Rocka". Witold Rawski zastąpił Adama Kułakowskiego, który rozstał się z wydawnictwem. Rawski od czerwca br. był w DWWS specjalistą ds. badań i analiz rynku. Wcześniej był związany m.in. z Wydawnictwem Infor, PWN oraz Wydawnictwem MON. Zawodowo rynkiem wydawniczym interesuje się od 1976 r. Od lat zajmuje się badaniami, marketingiem i rozwojem prasy. Jest absolwentem Wydziału Historii UW. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,