Kraj

Lodowa strona Lecha

Nowy serwis WWW marki miał pierwowzór w postaci prawdziwej lodowej rzeźby.

Lodowa strona Lecha
Nowy serwis internetowy marki Lech (Kompania Piwowarska) związany jest za akcją promocyjną “Ciężarówka”. Internauci mogą w niej głosować, do jakiego miasta zawita truck promujący markę i gdzie odbędzie się impreza.

Ciekawostką jest to, że serwis autorstwa agencji Artegence został “wyrzeźbiony w lodzie”. Jego pierwowzorem była prawdziwa lodowa rzeźba, której elementy zostały sfotografowane i poddane obróbce.

Rzeźbę stworzyli artyści z Ice Teamu. Kierował nimi Robert Burkat, wicemistrz świata w artystycznym rzeźbieniu w lodzie Alaska 2010. Prace przebiegały w wyjątkowych warunkach w temperaturze ok. minus 30 stopni Celsjusza w specjalnie wynajętej do tego celu chłodni przemysłowej. Do produkcji strony zużyto 8 ton lodu. To prawdopodobnie pierwszy taki projekt w Polsce.

Towarzyszący akcji spot TV zrealizowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Przygotowaniem i produkcją działań BTL zajmuje się agencja Afekt. Działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.