Kraj

Tańszy Arctic z nową etykietą

Hoop Polska wprowadza na rynek odświeżonego Arctica i obniża jego cenę.

Tańszy Arctic z nową etykietą
Hoop Polska wprowadza do sprzedaży wodę mineralną Arctic z nową etykietą i ze zmienioną recepturą wersji smakowych (o planach relaunchu pisaliśmy w MMP24 z 19 maja br.).

Nowa etykieta jest bardziej dopasowana do kategorii wód i zawiera istotne dla konsumenta informacje. Oprócz dynamicznego czerwonego logotypu znajduje się na niej profil glebowy, który pokazuje naturalne pochodzenie wody, a także logo programu “Wiem, co wybieram”. Na etykiecie znajduje się również ikona, która ma potwierdzać, że woda Arctic plus jako jedyna w Polsce została przebadana przez szwajcarskie laboratorium Labor Veritas, które potwierdziło jej jakość i skład mineralny.

Oprócz takich samych elementów na wodach ze smakiem zamieszczone są również duże wizerunki owoców, wyraźne oznaczenie smaku w postaci patki i paska w odpowiednim dla smaku kolorze. Na etykiecie znajduje się również informacja o GDA. W przypadku wód smakowych zastosowano ulepszoną recepturę – mają bardziej naturalny, owocowy smak, ponieważ nie zawierają sztucznych substancji słodzących, tylko cukier.

W sezonie 2010 woda Arctic wprowadza nowe niższe ceny – 1,49 zł (klasyczna) i 2,29 zł (smakowa) w handlu nowoczesnym, natomiast w handlu tradycyjnym odpowiednio: 1,69 zł oraz 2,49 zł (za poj. 1,5 l).

Autorem nowej etykiety jest Dragon Rouge.

Hoop Polska nie planuje na razie wsparcia reklamowego odświeżonego Arctica. Pracuje nad zapewnieniem odpowiedniego poziomu dystrybucji produktu, który wspierany będzie w przyszłym roku.