M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świat zza szyb

Maciej Burlikowski | 1 czerwca 2010, 06:00

Liberty Direct reklamuje szerszą ofertę ubezpieczeń samochodowych.

Liberty Direct, ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon, rozpoczyna produktową kampanię reklamową. Oprócz ubezpieczeń OC, AC, NNW oraz assistance w nowym 30-sekundowym spocie towarzystwo promuje też ubezpieczenie szyb samochodowych.

Kampania obejmie główne stacje telewizyjne: TVP, TVN, Polsat, a także wybrane kanały tematyczne. Kreacja została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z EasyHell. Za zakup mediów odpowiada MPG.

Przypomnijmy, że w marcu br. Liberty Direct wybrało do obsługi agencję DDB (patrz MMP24 z 9 marca br.), która zrealizowała już poprzednią kampanię reklamową ubezpieczyciela (patrz MMP24 z 7 kwietnia br.). Dlaczego najnowszą kampanię Liberty Direct przygotowało więc samodzielnie?

– Agencja DDB pracuje dla nas w zakresie strategii marki oraz kreacji działań wizerunkowych. Natomiast niektóre kampanie produktowe realizujemy i będziemy realizować we własnym zakresie, we współpracy ze studiem produkcyjnym – wyjaśnia Marcin Andrzejczyk, kierownik działu komunikacji marketingowej w Liberty Direct.

Bohaterem najnowszego filmu jest kierowca, który kupując pakiet polis komunikacyjnych w Liberty Direct, zaoszczędził 250 zł i część tej kwoty przeznaczył na rozszerzenie ochrony swojego samochodu o ryzyko uszkodzenia szyb. – Równocześnie z emisją reklam produktowych będziemy kontynuować w telewizji kampanię wizerunkową – dodaje Andrzejczyk.

Jak wynika z danych Autoglass Jaan, na które powołuje się Liberty Direct, ponad 80 proc. zniszczeń lub uszkodzeń szyb to stłuczenia szyby przedniej, które powstają wskutek uderzenia kamieni lub żwiru.

– Jesteśmy przekonani, że szczególnie w okresie letnim, kiedy kierowcy częściej ruszają w trasę i tym samym ryzyko uszkodzenia przednich szyb jest większe, nasza oferta spotka się z jeszcze szerszym zainteresowaniem – twierdzi Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,