Kraj

N-Gine wzmaga energię

FoodCare startuje z kampanią telewizyjną nowego napoju energetyzującego.

Dziś rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna napoju energetyzującego N-Gine z portfolio firmy FoodCare.

Koncepcja kreatywna filmu związana jest bezpośrednio z Robertem Kubicą – twarzą napoju N-Gine. Scenografia spotu nawiązuje do wyścigu Formuły 1. Bolid N-Gine mknie z zawrotną prędkością po ciasnych zakrętach toru, wytwarzając ogromne pokłady energii. – Tworząc nasz spot telewizyjny dla N-Gine, chcieliśmy uchwycić emocje, jakie związane są z naszym napojem. Energia, przyspieszenie, prędkość 
i dynamika to cechy N-Gine i Roberta Kubicy – mówi Konrad Suszczyński, dyr. marketingu FoodCare.

Autorem kreacji jest agencja TBWA, za obsługę mediową odpowiada Equinox. Przygotowano spoty 15- i 30-sekundowe, które będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych. Szczegółowy plan mediowy nie został podany.

Aktualnie trwa kampania outdoorowa marki N-Gine (patrz MMP24 z 11 maja br.) i sponsoring relacji Formuły 1 przy zwiastunach transmisji oraz w obrębie relacji z wyścigów w telewizji Polsat, Polsat Sport i Polsat Sport Extra.