Przetargi

Czterech do Polbanku

Polbank zaprosił do przetargu cztery domy mediowe. Zapowiada się maraton dla długodystansowców.

Polbank EFG, polski oddział greckiego banku EFG Eurobank Ergasias, ogłosił przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Bank wybiera dom mediowy po raz pierwszy od czterech lat. Zaproszone zostały cztery domy mediowe: Carat, MEC, Substance z grupy Starcom MediaVest oraz dotychczas obsługujący bank Macroscope OMD.

O wyborze domu mediowego, jak zapowiada jego szefowa marketingu, zadecydują w równym stopniu kryteria cenowe i jakościowe. – Kluczowe będzie dla nas poznanie sposobu myślenia domów mediowych startujących w przetargu. Oczekujemy kreatywności w planowaniu mediów, nie zapominamy również o aspekcie cenowym, który jest zawsze dla nas bardzo istotny – mówi Małgorzata Nycz, szef marketingu w Polbanku.

Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na koniec tego roku.

Polbank jest jednym z aktywniejszych banków na rynku produktów depozytowych i kredytowych. Od początku 2010 r. zrealizował już pięć kampanii ATL, a cennikowe wydatki na reklamę w I kwartale wyniosły 16 mln zł, co plasuje marketera na drugim miejscu wśród reklamodawców w kategorii bankowej.