Kraj

Niagaro może powalczyć z Muzodajnią

Wkrótce ruszy nowy projekt internetowy Eurozetu. Pierwszymi, którzy zobaczyli Niagaro.pl, byli wybrani blogerzy. Jeden z nich podzielił się już swoją opinią.

Eurozet w połowie czerwca br. wprowadzi na rynek serwis pod nazwą Niagaro – jak informuje Artur Kurasiński, jeden z kilku blogerów, którym zaprezentowano projekt.

Według jego informacji serwis będzie umożliwiał słuchanie i ściąganie muzyki. Zapewnia jednocześnie kilka wariantów jej konsumpcji (download, webcasting, MOD). Serwis jest wzbogacony o m.in. mechanizmy mikroblogowe, umożliwia tagowanie muzyki. Wprowadzono również mechanizm analizujący gusty, który wykorzystuje również Filmweb. Od strony technicznej twórcą serwisu jest agencja Artegence.

Projekt ma być kierowany do młodych słuchaczy, przede wszystkim w wieku 12-20 lat. Jak podaje bloger, dostęp dzienny będzie kosztował 3 zł plus VAT, a miesięczny – 9 zł plus VAT (płatność za pomocą Premium SMS).

Niagaro będzie konkurencją dla Muzodajni (Polkomtel SA) – uważa Kurasiński. I dalej pisze: “Co w tym projekcie jest nowego i być może rewolucyjnego? Katalog utworów, które będą udostępnione za pomocą Niagaro, liczony jest na 2 miliony całkowicie legalnych piosenek. Eurozet podpisał wszystkie niezbędne umowy i jest w stanie świadczyć usługi sprzedaży takiej liczby utworów (…)”.

Kurasiński kieruje także butikiem interaktywnym Revolver Interactive.