Kraj

Designerska stolica Wielkopolski

W nowych działaniach wizerunkowych Poznań stawia na miejscowy design.

Urząd Miasta Poznania rozpoczął kampanię promującą tutejszy design. Kampania celowo rusza w momencie, kiedy w mieście odbywają się targi Arena Design i MoodForm. Działania promocyjne poświęcone designowi są kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej Poznania rozpoczętej w 2009 r. (w ubiegłym roku realizowana była kampania wprowadzająca nowy logotyp i claim miasta).

Rozpoczynająca się właśnie kampania toczyć się będzie w całym kraju z wykorzystaniem nośników zewnętrznych, prasy branżowej oraz internetu. Wsparciem dla kampanii są działania z obszaru PR oraz ambient mediów. Aktualną kampanię dla Poznania realizuje agencja Men at Work wyłoniona w przetargu. Obsługą mediową zajął się Media Concept.

Kampania adresowana jest do kilku grup docelowych, w tym zarówno do specjalistów – twórców designu, jak i szerszych grup odbiorców. Główne działania zaplanowane są do końca lipca, ale po tym okresie publikowane będą jeszcze ogłoszenia prasowe w miesięcznikach branżowych.